• D2D's First Giveaway by Edrina

    klik banner


Segmen : Zaman Persekolahan

Rabu, 31 Disember 2014
topup RM10


klik banner untuk join segmen
tamat pada 31/12/2014


Saya memilih no 3
kenapa saya memilih no 3? kerana itulah mengambarkan saya .. seorang yang suka tidor dan suka menyendiri sewaktu dalam kelas..

Kenapa saya suka tidur dalam kelas?

1. suasana dalam kelas memang sangat sesuai pada saya untuk tidur.. damai dan tenteram rasanya

2. Entahlah.. tak pernah pulak kena marah dengan cikgu sebab tido.. mungkin waktu tu cikgu-cikgu takde KPI macam sekarang nih.. diorang tak ambil kisah kot pelajar tido.. atau mungkin sekolah saya yang terletak di sedikit pendalaman maka cikgunya malas-malas kot

3. tak cukup tido.. sekolah yang bermula awal pagi.. mana cukup tido.. tido itu sangat penting.. jadi sambung tido kat sekolah

4. takde kawan dan bosan... hurmmmm saya nih tak ramai kawan.. jadi nak berbual dengan siapa? layan mimpi lagi best

5. malam mimpi best.. rasanya elok sambung tido kat sekolah.. kasi selesai mimpi tu..

Share this article :

+ ulasan + 5 ulasan

16 Disember 2014 10:32 PTG

Tak best laa tidur dalam class. Bnyk yg rugi

20 Disember 2014 1:40 PTG

hai singgah sini

http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

31 Disember 2014 9:53 PG

sama la kita...no.3..hihihih...singgah dari segmen yg sama :)

http://kameqdeanna.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

4 Januari 2015 7:50 PTG

hyee cik belbel datang, terima kasih join segmen cik balqis
http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

Wakakak tak cukup tidur sambung tidur kat sekolah sambung mimpi, lawak2

9 Januari 2015 9:17 PTG

tengkiu join segmen sy. jom check pemenang plak yer :)
Senarai Pemenang Segmen

Catat Ulasan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger