• D2D's First Giveaway by Edrina

    klik banner


NAK TOPUP RAYA??

Ahad, 3 Ogos 2014



klik banner untuk join giveaway
tamat pada 3/8/2014

5 SEBAB mengapa saya patut untuk mendapat TOPUP RAYA dari julinaalias

1. sebab julinaalias yang nak bagi.. saya ambik aje
2.  sebab saya memang nak topup tu
3. sebab benda free memang patut bagi kat saya
4. sebab saya rasa memang bertuah untuk dapat topup tu
5. henpon dah lama tak topup nih.. lambat topup kang hilang pulak nombor nih

ucapan yang TERBEST di dunia untuk insan ISTIMEWA

ucapan untuk yang terbest ini saya tujukan kepada anak-anak,isteri dan keluarga yang tersayang.. selamat hari raya maaf zahir batin.. semoga hari raya ini menjadi hari raya yang lebih baik dari tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya.. semoga hari-hari mendatang juga menjadi hari yang bertambah baik agar kita dapat menyambut raya pada tahun-tahun yang mendatang dengan lebih meriah dan gembira.. 
semoga juga kita kekal dan bahagia untuk selamanya..
harap juga tahun yang mendatang nih semoga keluarga ini berkembang dan terus berkembang dengan izin Allah moga dikurniakan lagi rezeki dan zuriat.
Semoga juga tiada yang muntah hijau dan meluat membaca ucapan ini kerana saya memang tak biasa nak tulis ucapan yang panjang berjela.. tapi sebab syaratnya ialah ucapan tak kurang 110 patah kata maka saya terpaksa mengarut dan melalut dalam memberikan ucapan..
korang paham ke maksud ucapan nih?? panjang-panjang cerita sebenarnya apa saya cuma nak ucapkan ialah seringkas ini sahaja
SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA
MAAF ZAHIR DAN BATIN 
(saya dah kira ucapan saya memang tak kurang 110 patah kata)



pantun 4 kerat yang menunjukkan kemeriahan raya dikampung

dipagi raya makan ketupat
lemang lodeh dan juga lepat
raya di kampung memang le penat
wajib memohon ampun kesemua kerabat



KUIH RAYA PALING SEDAP HASIL TANGAN

MEMANG TAKDE SEBAB SAYA MEMANG TAK BUAT KUIH.. yang saya hasilkan cuma le yang tunjuk-tunjuk aje.. bersama ini saya sediakan resepinya

langkah pertama ialah dapatkan duit samaada dari ATM / mesin duit atau minta aje dari mak/ayah/suami/abang/kakak/adik
amaran keras jangan minta duit dari jiran anda..  takut kena pelempang pulak.. tapi kalau dia nak bagi ambik aje..

langkah kedua ialah kunjungi mana-mana bazar Ramadhan

langkah ketiga pilih kuih yang berkenan

langkah keempat bayar kuih tu.. jangan pulak kau bawak lari kuih tu.. tak pasal-pasal beraya dalam lokap pulak

langkah kelima bawak balik kerumah

langkah terakhir ialah hidangkan di hari raya dan mengaku yang anda buat sendiri kuih tu.. SIAP




Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger