• D2D's First Giveaway by Edrina

    klik banner


Segmen Puasa& Kueh Raya Pertama

Khamis, 31 Julai 2014

menang- baju tshirt

klik banner untuk join segmen
tamat pada 31/7/2014

PENGALAMAN PUASA

Mula berpuasa sejak umur 7 tahun (darjah 1).. hurmmmm mungkin man nih sedikit lurus orangnya.. masa kecil tu tak terfikir langsung nak curi-curi makan dan minum.. tak terasa masa tu nak tipu-tipu.. cuma bila dah meningkat remaja tu sikit ada nakal.. hahahaha.. mengalahkan budak-budak puasa.. buat kerja sikit letih.. bila dah letih mulalah curi-curi makan dan minum.. balik rumah buat muka macam orang 10 tahun tak makan.. time buka makan macam orang 10 tahun tak jumpa nasi.. hahaha.

KUIH RAYA PERTAMA

tak pernah buat kuih raya.. cuma tolong mak buat kuih raya.. mak punya style buat kuih raya simple gila.. satu adunan biskut boleh buat macam-macam biskut.. cuma letak lain-lain warna.. kalau sapa-sapa datang rumah beraya masa tu boleh tengok atas meja ada macam-macam jenis biskut raya tapi rasanya memang sama hahaha.. sekarang anak-anak mak dah besar.. mak dah tak buat kuih lagi..cuma perlu tunjuk aje aje nak kuih apa kat bazar.. hahaha


Share this article :

+ ulasan + 8 ulasan

23 Julai 2014 12:17 PTG

selamat bersegmen yer...

23 Julai 2014 2:36 PTG

Zaman sekarang ni sume orang nak cari kuih tunjuk-tunjuk aje!

23 Julai 2014 3:26 PTG

Wah! Kelas gitu... Kecik² dah puasa penuh. Kueh raya pun ada macam² kaler. Kreatif..

Kawan² lain jomlah ikut serta segmen mummy. Harap lebih ramai lagi yang sudi join..

Selamat bepuasa dan mengejar lailatul qadar.

23 Julai 2014 5:06 PTG

haha, tunjuk2 senang n cepat..

24 Julai 2014 10:08 PG

ha ha apa ni masa kecik baik hihi

25 Julai 2014 10:51 PG

singgah dari segmen yang sama

http://khudri2337.blogspot.com/2014/07/segmen-puasa-kueh-raya-pertama.html

25 Julai 2014 12:44 PTG

singgah dari segmen yang sama, baca cerita rakan se segmen... selamat hari raya

1 Ogos 2014 10:07 PG

kreatif2..
biskut kaler2..
Eira datang beraya
http://eiraaikawa.blogspot.com/2014/07/segmen-puasa-kueh-raya-pertama.html

Catat Ulasan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger