• D2D's First Giveaway by Edrina

    klik banner


PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM

Isnin, 30 Jun 2014




klik banner untuk join contest / giveaway
tamat pada 30/6/2014


PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM

Hadiah cukup lumayan.. jumlah keseluruhan hadiah ialah RM1000.00..  Kepada blogger yang rasa kreatif bolehlah mencuba nasib contest nih..  kerana pemenang adalah berdasarkan posting paling menarik dan kreatif.. bagi aku yang terasa amat kerdil dalam dunia blogger nih, penyertaan aku nih cukuplah rasanya sekadar untuk memeriahkan dan mempromosikan contest daripada TEH O AIS.COM.

KENAPA BLOG AKU NIH TERBAIK.. 
blog nih adalah sebuah blog khas yang aku buat untuk join giveaway, segmen dan contest.. 
apa yang membuatkan blog aku nih yang terbaik ialah terdapat lebih dari 75% giveaway, segmen dan contest yang terkini boleh didapati kat blog aku nih.. aku berusaha hampir setiap hari untuk update blog aku nih dengan semua jenis giveaway, segmen dan contest.. aku berusaha untuk tidak ketinggalan untuk menyertai semua jenis giveaway, segmen dan contest..bagi aku bukanlah kemenangan yang aku kejarkan, tetapi penyertaan.. ini adalah kerana aku juga turut menganjurkan giveaway.. aku faham perasaan penganjur apabila menganjurkan sesuatu giveaway, penyertaan adalah sangat-sangat diharapkan bagi memeriahkan sesuatu giveaway dan segmen.. tanpa penyertaan sesuatu giveaway, segmen atau contest tidak akan menjadi meriah.. 
Blog aku ini menjadi rujukan untuk pencinta giveaway untuk menyertai giveaway yang mereka tertinggal..





Share this article :

+ ulasan + 5 ulasan

27 Mei 2014 10:07 PG

hai...ika datang dr contest yg sama... anyway ika nak minta bantu ika menang rm500 bole?
http://www.atikahnorbaki.com/2014/05/jom-like-penyertaan-lavender-di-tumix.html

3 Jun 2014 5:24 PTG

dari contest yg sama ..Good luck pcl ucapkan..http://www.nazlee.com/2014/06/pertandingan-blogku-terbaik-bersama.html

7 Jun 2014 2:49 PTG

Semoga berjaya saya ucapkan

7 Jun 2014 2:51 PTG

semoga berjaya

10 Jun 2014 9:40 PTG

Wah,menariknya entri. ^^

Catat Ulasan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger