• D2D's First Giveaway by Edrina

    klik banner


Hari Guru 2014 Giveaway RM100

Rabu, 21 Mei 2014




klik banner untuk join giveaway
tamat pada 21/5/2014

UCAPAN HARI GURU

SAYA DENGAN INI SECARA RASMINYA MENGUCAPKAN SELAMAT HARI GURU.....
IKHLAS DAN TULUS YANG DATANGNYA JAUH DARI LUBUK HATI INI...
SELAMAT HARI GURU KHAS UNTUK DIRI AKU SENDIRI..
SESUNGGUHNYA GURU YANG TERBAIK ADALAH DATANGNYA DARI PENGALAMAN YANG AKU LALUI SENDIRI... TERIMA KASIH UNTUK AKU.. HAHAHAHA





Share this article :

+ ulasan + 3 ulasan

19 Mei 2014 3:54 PTG

semoga berjaya
http://arzmoha.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

22 Mei 2014 2:09 PTG

As salam. Moga berjaya. Saya singgah dari GA yang sama ^__^
Hari Guru 2014 Giveaway RM100

26 Mei 2014 8:55 PTG

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih dan tahniah kerana sudi sertai GA yang dianjurkan oleh blog www.hasrulhassan.com.

Keputusan GA akan diumumkan tidak lama lagi, dan saya ucapkan tahniah terlebih dahulu seandainya terpilih nanti. Dan terima kasih kerana sudi luangkan masa untuk jenguk blog peserta-peserta dan rakan blogger lain.

Selamat Hari Guru. Ingatilah Guru yang menjadi jambatan kita kepada ilmu dunia akhirat.

Sekali lagi terima kasih.

ps: Mesej dan komen ini merupakan mesej standard untuk semua peserta.

Catat Ulasan
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Giveaway, Contest, Segmen, JomSantaiAje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger